Thursday, September 18, 2008

KAWAN MEMBAWA PELUANG

Semalam kawan lama dari JB datang ke rumah membawa peluang baru, seperti biasa kawan lama saya yang seorang ini sentiasa datang dengan peluang baru untuk saya, dan biasanya saya tidak melepaskan peluang tersebut. Saya akan mencuba nasib dan juga akan try apa saja selagi tidak menjejaskan diri sendiri dari pelbagai segi. Kali ini juga tidak kurang hebatnya, ia berkaitan dengan kesihatan dan masa depan. Mungkin ada yang pernah dengar MINDATIF, satu produk homopati untuk minda manusia tak kira tua atau muda. Sekarang ia memang Boom khasnya untuk pelajar atau kanak2. Sesuai untuk menghasilkan modal insan yang cemerlang dan gemilang pada masa depan. Produk yang mengaktifkan minda yang semestinya amat perlu untuk segala hal, untuk anak2 kita amat perlu dalam pembelajaran supaya rajin belajar, mudah ingat masa menghafal, pintar cerdas dan kecemerlangan yang kita idamkan insyallah akan terhasil. ia telah diserapkan dengan zikir dan doa.Insyallah saya akan iklankan juga di sini nanti.

No comments: