Monday, October 20, 2008

PROMOSI MINDATIF PLUS - Ubat Pandai



Promosi MINDATIF PLUS
MAKANAN KESIHATAN MINDA HOMEOPATHY
Untuk pekerja, pelajar, kanak2 dan ibu mengandung
Formula Oleh : DR (H) TAJUDDIN BABA

MINDATIF PLUS ADALAH MINERAL TISU BIOKIMIA. GABUNGAN PERUBATAN HOMEOPATHY DAN PERUBATAN ISLAM. RASANYA MANIS, MUDAH DIAMBIL DAN BERKESAN . Mengandungi:
Calcium Fosfat — membina tulang untuk kekal aktif & cerdas serta meredakan lemah dan sengal-sengal tulang.
Kalium Fosfat — membina sel-sel neuron otak untuk menguatkan ingatan, kepekaan, kecerdasan fikiran dan menguatkan hafalan.
Magnesium Fosfat — mengelakkan penyakit sawan, memulihkan kelesuan otak dan menguatkan sel-sel saraf tunjang.
Natrium Fosfat — menguatkan jantung untuk mengelakkan perasaan gementar, malu, takut, panik, berdebar-debar dan pemarah.
Ferum Fosfat — menambah dan menguatkan sel plasma darah agar nutrien dan oksigen dapat dihantar dengan lebih sempurna ke seluruh tubuh.

KHASIAT YANG TELAH TERBUKTI:
•MUDAH BANGUN TIDUR DAN CERDAS SEPANJANG HARI
•MENGUATKAN DAYA INGATAN & HAFALAN
•MENGHILANGKAN PERASAAN GEMURUH / TAKUT/ PANIK
•MERANGSANG MINAT UNTUK BELAJAR / MEMBACA
•MENINGKATKAN FOKUS, KREATIVITI & KEKUATAN BERFIKIR
•MELEGAKAN DEMAM, SELSEMA, GASTRIK & PENING
•MENGELAK NYANYUK & PELUPA (bagi orang dewasa)

PENGAKUAN PENGGUNA

PUAN ROSMIZA – KEM ISKANDAR, MERSING. 019 7896090
Anak saya darjah 2, seminggu mengamalkan MINDATIF PLUS, ALHAMDULILLAH telah menunjukkan perubahan iaitu menjadi seorang yang aktif, mudah bangun tidur dan berani tampil kehadapan bila disuruh cikgu. Anak saya yang berusia 6 tahun seorang yang hyperaktif, tetapi setelah diberi MINDATIF PLUS mengikut aturannya, sekarang telah menunjukkan perubahan, menjadi seorang yang mendengar kata dan arahan yang saya dan gurunya berikan. Terima Kasih MINDATIF PLUS.

CIKGU KHADIATON – SRI SAUJANA, KOTA TINGGI. 013 7691094
Pada mulanya saya ingatkan MINDATIF PLUS ni sama seperti produk lain sebab saya memang dah berikan produk minda homeopati jenama lain kepada anak saya selama ini. Tetapi saya tak sangka MINDATIF PLUS dengan izin Allah, telah memberi perubahan positif kepada anak saya walaupun dalam beberapa hari sahaja mengambilnya. Perubahan yang paling ketara adalah dia senang bangun bila dikejutkan berbanding keadaan sebelum ini. Minat belajar/membaca dah mula bertambah. Alhamdulillah, Syukur pada Allah. Terima kasih pada En. Zawawi yang perkenalkan MINDATIF PLUS pada saya.

EN KHAIRUL – NUSA DAMAI, PASIR GUDANG. 012 7720273
Anak saya berumur 12 tahun bersekolah di sek.tahfiz pasir gudang. Katanya, ingatannya menjadi lebih baik selepas mengamalkan MINDATIF PLUS dan lebih senang untuk menghafal ayat-ayat Al Quran. Beliau juga lebih mudah bangun pagi dan cergas sepanjang hari.

PUAN DARINA – CAHAYA MASAI, PASIR GUDANG.
Anak saya darjah 4, amat lemah dalam pelajaran, setiap kali ujian atau peperiksaan, 3 atau 4 matapelajaranya akan gagal(dakwat merah). Saya telah memberinya makan produk homeopati yang seakan mindatifplus ini tapi kesannya amat sedikit. Saya dipertemukan Allah dengan Mindatifplus ini pada bulan april 2008 di depan Sekolah Keb Kopok semasa promosi diadakan. Apabila saya membaca flyer yang diberi dan melihat harga promosi yang murah, hati saya tergerak untuk mencuba. Saya memberi anak saya makan 4 biji sekali makan pada waktu pagi sahaja dan menyuruhnya membaca ALAM NASHRAH….. Selepas 3 bulan, kesannya Alhamdulillah, peperiksaan setengah tahun baru-baru ini, hanya satu sahaja matapelajarannya yang gagal. Terima kasih Mindatifplus.

PUAN NOR – TAMAN RINTING, MASAI. 017 7087035
Anak saya berumur 10 tahun bersekolah di SK.Tmn Rinting 3. Selama 4 tahun belajar, beliau tidak pernah dapat nombor kurang dari 20, Alhamdulillah setelah mengamalkan Mindatifplus dan zikir ilmu selama sebulan lebih, peperiksaan pertengahan tahun baru2 ini, beliau dapat no 19. Syukur, anak saya dah mula menunjukkan peningkatan. Terima kasih kepada En. Zawawi yang memperkenalkan dan sudi menghantar setiap kali saya memesan Mindatifplus.

PUAN AZIE – TAMAN MAWAR, PASIR GUDANG. 019 7447536
Saya amat berpuashati dengan Mindatifplus ini kerana bukan sahaja produknya amat berkesan, tetapi agennya juga amat mementingkan service. Walaupun sebotol saya memesan, cikgu anita tetap menghantarnya. Anak saya sudah menunjukkan perubahan dalam pelajaran dan katanya dia kini senang menghafal dan mengingati apa yang dipelajarinya. Badannya juga sentiasa cergas dan dia nampak lebih ceria berbanding sebelum ini. Perubahan ini amat ketara setelah 3 bulan anak saya mengamalkan Mindatifplus ini.

IMAM YUSUF – MASJID BDR PENAWAR, KOTA TINGGI. 019 7227714
Saya diperkenalkan Mindatifplus ini pada April 2008 oleh En.Zawawi. Saya mengamalkan 5biji waktu pagi dan 5biji waktu malam. Alhamdulillah, orang dewasa macam saya pun dapat manfaaf daripada produk ini. Saya berasa senang dan cergas ketika bangun pagi dan badan kekal bertenaga sepanjang hari. Ingatan dan fikiran juga menjadi lebih baik setiap hari. Syukur Alhamdulillah..


CARA PENGAMBILANNYA ADALAH DIKESIP / DIKEMAM BAWAH LIDAH SEBELUM TIDUR DAN SELEPAS BANGUN PAGI. Terbaik, bacakan surah al-insyirah atau berdoa mengikut agama masing-masing sebelum/ semasa mengambil mindatifplus
1.Elakkan mengambil minuman berkafien, teh , kopi, air gas atau nescafe sekurang-kurangnya ½ jam sebelum dan selepas mengambil Mindatif plus.
2Jangan disimpan dalam peti sejuk / di tempat panas / terdedah kepada sinaran matahari / berhampiran barangan elektrik.
3.Jangan dilangkah, digoncang terlalu kuat dan hindari bau-bauan.
4.Jangan dipegang dengan tangan. GUNAKAN SUDU PLASTIK ATAU PENUTUP BOTOL

ATURAN:
1 – 2 TAHUN : 1 BIJI 1 KALI SEHARI
3 – 5 TAHUN : 1 BIJI 2 KALI SEHARI
6 – 11 TAHUN : 2 BIJI 2 KALI SEHARI
12 – 15 TAHUN : 3 BIJI 2 KALI SEHARI
16 – DEWASA : 3 - 5 BIJI 2 KALI SEHARI
IBU MENGANDUNG : 3 BIJI 2 KALI SEHARI


Harga :
260 biji~ rm 28.00
120 biji ~ rm15.00
60 biji ~ rm8.00

Maklumat lanjut dan tempahan, hubungi

EN. ZAWAWI (Johor) ~ 019 7552437 / 012 7254204
CIKGU ANITA (P.Gudang) ~ 013 731870
Cikgu Md.Zaini ( K.Bharu/K.Krai) ~ 0129855174/0148115457
EN. NORAZLAN (Bachok) ~ 016 7441148
EN. KAMARUZZAMAN(JB) ~ 017 7634178

No comments: