Monday, December 29, 2008

HIJRAH

Selamat tahun baru, maal hijrah 1430H, insyallah tahun ni akan lebih baik dari tahun lepas.Banyak perkara aku perlu hijrah tahun ni, yang paling penting aku mengharapkan aku dapat hijrah dari tempat kerja lama ke tempat kerja baru, insyallah akan dapat.Dengar2 dah dilepaskan cuma tunggu memo je.Alhamdulillah dengan sendirinya aku akan dapat hijrah masuk rumah baru ku yang dah lama menunggu.Semoga penghijrahan ini akan dapat lebih memberi sinar kepada diriku dan keluarga, segala projek yang lama dirancang akan dapat dilaksanakan.Semoga lebih suksess nanti insyallah.Insyallah impianku untuk menghabiskan pengajianku akan tercapai tahun ini,projek mini zoo,penternakan dan perladangan, kulat, ikan , lembu kambing burung kucing lanskap , supermarket dan banyak lagi akan mudah dilaksanakan bila aku dapat berhijrah ke tanah tumpah darahku.
Dan aku juga berharap segalanya akan berhijrah dari kurang baik kepada lebih baik, untuk diriku, keluarga,kampungku, negeriku,negaraku, bangsaku dan yang paling penting sekali agamaku akan lebih gemilang dan dahormati.

No comments: