Wednesday, October 29, 2008

Google Adsense

Orang sudah lama buat duit melalui blog, ambe je tak tau, bila dah tau try 2 lah buat,
baso tak reti bahasa inggeris, paham sikit2 ni yang payoh nih, nasib baik ada jumpa ebook kot bahasa melayu, baru nak try baca dan ikut step dia, demo pun acu cuba try test lah, bukan pakai modal pun.

( ni ayat orang )Nampaknya dua hari ini saya agak sibuk kerana sedang kaji dan juga cari niche keyword untuk program Google Adsense ,mungkin ramai di antara sudah pun lama join program ini dan juga telah menjana pendapatan melalui program Google Adsense ,wow bagi saya kajian untuk mencari niche adalah perkara yang sangat memakan masa dan juga perlu kesabaran yang cukup tenang dah beberapa cawan kopi aku minum dalam dua hari ini aku pun dah lupalah .

Nampaknya ramai yang minta saya kongsikan ebook percuma Bahasa Melayu terkini ,em…awal pagi ini semasa saya lawati satu forum dapati satu ebook percuma yang terkini dan yang kebaikannya adalah dalam Bahasa Melayu ,jadi tak ada masalah ye hari ini boleh saya kongsikan ebook percuma Bahasa Melayu ye .

Kalau soal bagaimana daftar program Adsense ,saya rasa semua sudah pun ketahui dan tak payah lagi kongsikan ebook percuma yang sebegini ,betultak ? Setelah habis baca ebook percuma ini ,saya ingin galakan anda membaca ebook ini adalah keranabeberapa sebab yang tertentu .

1) Cadangan layout untuk blog Google Adsense .-Cara yang sesuai untuk meletak iklan Adsense yang betul supaya kita boleh “menangkap” pandangan pembaca .

2) Promosi blog anda dengan teknik video ,termasuk bagaimana mencari video percuma ,bagaimana mengubah video dan masukan url blog anda ,wow saya sangat suka bahagian ini kerana terdapat tips yang padat ,terdapat panduan langakah demi langkah yang jelas ,kalau anda tak baca rugi tu ..

3) Teknik promosi video anda di youtube -apakah teknik yang betul supaya video yang kita promosi dapat membawa trafik yang tinggi ke blog kita ,ketahui baca lah ebook percuma ini ye .

4) Berapa blog yang anda perlu jika anda ingin menjana pendapatan dengan program Adsense .-jika sebulan anda ingin menjana dalam duit Malaysia $1,800 berapa blog yang anda perlu miliki ? ha ha ha penulis ada kongsikan pengiraaan beliau ,sendiri cari jawapan dalam ebook percuma ini ye .

5) Dalam satu tahun empat bulan ,penulis telah di banned oleh Google sebanyak empat kali ,dan apa sebab nya ,tinjau dari penulis apa yang beliau akan kongsikan dengan anda sekalian .

Walaupun ebook ini adalah percuma ,tapi isi kanduangan yang diberikan tetap berharga ,yang paling penting kepada anda sekalian yang meminta ebook percuma Bahasa Melayu ,untuk membaca laporan ini tetap tidak menjadi masalah .

klik link bawah ni untuk ebook percuma Bahasa Melayu. Kita pakat try, saya pun tak berapa reti lagi.

http://www.ziddu.com/download/2348330/free_adsense_ebook.pdf.html

No comments: